REGULAMIN ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH

  1. Zamówienia internetowe są traktowane na równi z innymi formami zamówień stosowanymi w Firmie "BUD-NET" - zwanej dalej Sprzedającym
  2. Każdy Zamawiający dostanie mailem zwrotnym - podanym w formularzu, link do swojego zamówienia, który należy zachować. Oprócz informacji otrzymywanych mailem, Zamawiający bedzie mógł sledzić postęp w realizacji swojego zamówienia, gdyż wszelkie informacje dotyczące akceptacji, wpłaty zaliczki, terminu wykonania czy innych istotnych zmian zostaną na nim odnotowane.
  3. Warunkiem przyjęcia zmówienia i dostarczenia kostki jest:
    1. akceptacja przez Sprzedającego - mailem zwrotnym, danych formalnych zawartych w formularzu zamówienia, co będzie odzwierciedlone na zamówieniu.
    2. Wpłata należnej kwoty wynikającej z zamówienia na konto Sprzedającego:
      nr konta 50 1020 5558 1111 1290 8920 0075. /PKO BP SA - inteligo/
  4. Po otrzymaniu zaliczki Sprzedającego potwierdzi przyjęcie zamówienia określając termin dostawy
    lub odbioru i określi termin oraz wielkość pozostałej kwoty do uregulowania przez Zamawiającego
  5. Termin dostarczenia/odbioru kostki do 7 dni roboczych
  6. Dokładny termin dostawy zostanie ustalony telefonicznie (dzień, godzina)
  7. Dostawa i rozładunek kostki samochodem samorozładowującym.
  8. Przez datę zapłaty rozumie się datę wpływu środków na konto Sprzedającego.
  9. W przypadku świadczenia usługi transportowej przez Sprzedającego, miejscem dostawy jest miejsce wskazane w zamówieniu.
  10. W ciągu 7 dni od dostawy, Zamawiający otrzyma fakturę.
  11. Brak właty zaliczki w ciągu 14 dni od chwili potwierdzenia formalnego zamówienia przez Sprzedającego powoduje automatyczne unieważnienie calej umowy.

BUD-NET
Andrzej Struś - właściciel