REGULAMIN ZAMÓWIEŃ NA ŁAWKI
- Zamówienia internetowe są traktowane na równi z innymi formami zamówień stosowanymi w serwisie BUD-NET zwanym dalej Sprzedającym.
- Każdy Zamawiający otrzyma zwrotną wiadomość na adres e-mail - podany w formularzu, z linkiem do swojego zamówienia, który należy zachować. Oprócz informacji
otrzymywanych e-mailem, Zamawiający będzie mógł śledzić postęp w realizacji swojego zamówienia, gdyż wszelkie informacje dotyczące akceptacji, wpłaty zaliczki, terminu wykonania czy innych istotnych zmian zostaną na nim odnotowane.
- Warunkiem przyjęcia zmówienia i dostarczenia ławek jest:
- akceptacja przez Sprzedającego - e-mailem zwrotnym, danych formalnych zawartych w formularzu zamówienia, co będzie odzwierciedlone na zamówieniu.
- Wpłata należnej kwoty wynikającej z zamówienia na konto Sprzedającego:
nr konta 50 1020 5558 1111 1290 8920 0075.
- Termin dostarczenia/odbioru ławek standardowo do 28 dni roboczych lub według indywidualnych ustaleń.
- Dokładny termin dostawy zostanie ustalony telefonicznie i poprzez e-mail (dzień, godzina).
- Pakowanie i załadunek ławek do wysyłki przeprowadza sprzedający.
- Przez datę zapłaty rozumie się datę wpływu pieniędzy na konto Sprzedającego.
- W przypadku świadczenia usługi transportowej przez Sprzedającego, miejscem dostawy jest miejsce wskazane w zamówieniu.
- Faktura zostanie wystawiona i wysłana pocztą tradycyjną po zrealizowaniu zamowienia.
- Brak wpłaty w ciągu 14 dni od chwili potwierdzenia formalnego zamówienia przez Sprzedającego powoduje automatyczne unieważnienie całej umowy.
- Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Przed odebraniem przesyłki od spedytora należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić
uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub taśmy są zerwane należy
nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia
sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ
na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
BUD-NET Andrzej Struś
|